Daftar Unifi Sudah semakin susah

on Rabu, 27 Januari 2016

Daftar Unifi Sudah semakin susah, dan ia terjadi setelah unifi telah menamatkan pakej unifi vip mereka dan daftar unifi oleh topijerami menjadikan saya mendapat komisyen semakin berkurang sejak dua menjak dan pada bulan ini iaitu bulan satu, ramai yang bertanya dan apabila tahu pakej unifi sekarang berharga rm 179, semua menjauhkan diri dari unifi so komisyen aku bulan ini adalah 0.

Jumlah yang sangat sedikit ini membuatkan aku menjadi susah untuk mendapat wang dari blog ini dan sudah tentu aku akan menumpukan post aku pada traffic maka pada bulan nie aku fokus kepada post unifi speed test dan sekali gus aku berfikiran dengan idea untuk mendapatkan traffic dari post tersebut dan sekali gus ingin memujuk orang untuk pengguna unifi yang sedia ada untuk mendapatkan mereka upgrade pakej unifi mereka ke unifi advance dari unifi vip.

Namun ia menjadi masalah kepada aku apabila pakej unifi vip untuk upgrade ke unifi advance komisyen sangat lah menyedihkan dan tak perlu aku nyatakan kat sini.

daftar unifi semakin susah
aku yang kesedihan



aku rindu dengan unifi VIP

serius aku rindu dengan unifi vip walaupun traffic post tersebut sangat sedikit namun komisyen yang tinggi membuatkan aku buat dont know dengan traffic yang sedikit. Menjadikan aku pening kepala memikirkan dan nampak gaya nya terpaksa lah aku mencari keyword seperti ini untuk mendapatkan untuk mendapatkan komisyen yang banyak dari keyword tersebut dan aku ternyata masih mencari apakah keyword yang akan mendapatkan aku komisyen seperti daftar unifi ini.

tapi bukan bermakna aku berputus asa dengan dunia internet marketing walaupun unifi aku tidak lagi laku cuma aku hanya perlu memilih keyword yang ada komisyen dan komisyen tersebut sangat lah besar sebab baru berbaloi dengan keyword yang search volume rendah.

sesiapa yang ada idea boleh lah menyatakan idea tersebut pada aku. Kalau sudi lah. tolong lah hamba Allah ini.

terima kasih kerana membaca.

yang benar topijerami HMC


Ranking: 5

{ 4 ulasan... read them below or add one }

Raihanah Ahmad berkata...

semoga dipermudahkan urusan


28 Januari 2016 pada 4:37 PTG
anah berkata...

zaman la ni macam2 yang susah dah


28 Januari 2016 pada 4:37 PTG
Noriza Rahman berkata...

Alah kesiannya, tak pa jangan susah jati, ada lagi rezeki yang lain


31 Januari 2016 pada 6:07 PTG
Unknown berkata...

terima kasih kepada yang memberi semangat pada saya...semangat saya tak kan pudar


31 Januari 2016 pada 9:54 PTG

Catat Ulasan

 
© CARA DAFTAR UNIFI ONLINE All Rights Reserved